تولدت مبارک نورای عزیز


       سلام دوستای گل من

        

                        گرچه کمی دیر شده ولی میخوام از اینجا تولد نورای عزیزم رو به مهسا جون تبریک بگم. الهی صد ساله بشی خاله جون

 

    لپای گل انداخنه تو رو میشه بوسید؟!!! میشه واسه چند لحظه حس کرد تو بهشتی و گونه یه پری با لباس سپید و بالای حریر رو داری با لبات نوازش می کنی! دختر بهار، الهه ی نور ، فرشته خانومی دنیا همیشه به کامت باشه. نبینه مامان غمتو....

به فرداها لبخند بزن. به فردایی که قراره همه خوشبختی دنیاشو برای تو به ارمغان بیاره. این فکر که یه روز تو رو در آغوش بگیرم یه لحظه ازمن دور نمیشه. هر وقت میام به اون خونه مجازی ناخودآگاه دلم میگیره چون از اعماق وجودم حضور تو رو در کنار میخوام. اما فاصله بین ما این اجازه رو نمیده. نورا کوچولو خیلی دوستت دارم. آره میشه با دیدن چند تا عکس عاشق و دلبسته یه دخمل کوچولو شد! من اینو باور کردم..............

منتظر اون روز می مونم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.noorajan.niniweblog.com

الهی فدات شم زهره جون ممنون از اینکه سر ما منت گذاشتی و این پست و تبریک خصوصی رو در وب زیبات واسه نورا گذاشتی امیدوارم که خدا یه کوچولوی ناز و دوست داشتنی بهت بده و مرسی ازاین همه مباهاتی که نسبت به ما داری دوست داریم و از راه دور میبوسیمت راه دوره اما دلهامون نزدیکه خوشحال میشم هرچه زودتر شما رو بیینیم.دوست خوبم .باز هم میگم یه دنیا تشکر

سلام مهسا جون
مرسی که اومدی عزیزم. اصلن قابل نورا کوچولوی مارو نداشت.ببخشید دیگه.... دوست داشتم پیشتون باشم تا بهش هدیه تولد بدم ولی نشد.
منم خیلی دوستتون دارم. از صمیم قلبم آروزی بهترینهارو برای نورا جون دارم. امیدوارم یه روز این خانوم گل رو از نزدیک ببینم.
می بوسمتوووووووووووون

سپیده عمه آریانا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ب.ظ http://littleangle.persianblog.ir/

تولد نورا کوچولو نازم مبارک باشه . الهی همیشه شاد و سلامت باشه .
موفق و سلامت باشی خاله زوزی عزیز ♥

سلام
مرسی سپیده جوووون

اس فروم یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.ace-forum.ir

سلام اجیییییییییی
منتظرم

جذب مدیران فعال

لیلی مامان یونا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

ممنونم از لطف شما تولد یونا 28 مرداد 85

مرسی لیلی عزیز
حتما یادم می مونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد